avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

01:27 h 22.64 km/h

Tracę chyba serce do jazdy,

Piątek, 15 sierpnia 2008 · dodano: 15.08.2008 | Komentarze 2

Tracę chyba serce do jazdy, przynajmniej solo, dziś stwierdziłem, że jeżdżę bardziej by spalić kalorie niż coś zobaczyć, znaleźć jakieś nowe miejsce, fotki ostatnio też robię bardziej z musu niż z chęci lub jakiejkolwiek potrzeby. Za niedługo przestanę chyba jeździć w ogóle, wieczorami nie będzie zbyt przyjemnie i raczej nie będzie ku temu chęci, a week-endy, kiedy udawało się jeździć w towarzystwie, teraz będę musiał poświęcić edukacji. Przy okazji uświadomiłem sobie, że nie będę miał kiedy potrenować przed planowaną na przyszłe wakacje wyprawą na Bałkany...

To tylko dołek pourlopowy - iahołpsoł

ciach

Jestem złym człowiekiem i w tym kierunku raczej nie pójdę