avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

03:41 h 13.17 km/h

Nie do Giecza...

Niedziela, 1 lutego 2009 · dodano: 01.02.2009 | Komentarze 3

tylko do Środy. Wiatr wiał, śnieg jakiś padał... Było sympatycznie.

Skosik z butem

Anka-Tatanka

Tat-Anka i śnieg do połowy łydek

Rowery robione są z brei, widać to dokładnie, kiedy się rozpuszczają w ciepłym...

jatylkopobulki
| 19:02 niedziela, 1 lutego 2009 | linkuj No zabalowało się po drodze :)
Pani nie dość, że pozwoliła z rowerami, to jeszcze nie kazała nam po sobie sprzątać, to już w ogóle jakiś cud czy coś... A liczniki u mnie tak mają, ale do Kelly,sa mu daleko :)
tatanka
| 18:36 niedziela, 1 lutego 2009 | linkuj bardzo miła pani w srodzie pozwoliła nam wejsc z rowerami do restauracji. ale to nie był dywan....
Wojtek jak to sie stało ze ja mam wyzsza srednią cos Ci licznik pokiełbasił albo mi.
kosma100
| 18:21 niedziela, 1 lutego 2009 | linkuj Ale bale...
I ale fajny wzór na dywanie... czerwonym ;D
Bużka ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wykow