avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

02:32 h 19.93 km/h

Harcerze - nie wierzę...

Niedziela, 12 lipca 2009 · dodano: 12.07.2009 | Komentarze 2

Pojechałem po siostrzenicę do niej do pracy. Pojechałem, żeby pokazać jej mniej uczęszczane i chyba bezpieczniejsze drogi do domu. A fotki głównie z przeszłości :)
Od dłuższego czasu, z przyczyn różniastych nie jeździłem, bo nie mogłem, więc traska zdecydowanie lajtowa, tempo też.

I jeszcze rzecz bardzo dla mnie ważna - odkryłem na jutjubie dwa kanały z radzieckimi filmami, które pamiętam z czasów podstawówki. Prześladowało mnie wspomnienie filmu, na który chodziliśmy niemalże co roku z klasą - okazało się, że to СКАЗКА О ЦАРЕ САЛТАНЕ, a przy okazji znalazłem wiele innego dobra :)
I się dzielę:
VelikayaRus
Birubir

Pobożne życzenie...

...i smutna rzeczywistość

Bronka Tyska

Pani na Krossie
Kategoria Cham Solo

jatylkopobulki | 10:40 poniedziałek, 13 lipca 2009 | linkuj Dzięki za link, znalazłem tam kilka rzeczy, których szukałem (Tajemnica dzikiego szybu na ten przykład) i jeden film z Cybulskim, o którego istnieniu nie wiedziałem. :)
Pozdr
memento
| 20:43 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj Dzięki za te linki... zajrzałem tu przypadkiem ale dzięki temu będę miał co oglądać w wolnej chwili... szkoda że nie ma polskich lektorów/napisów... no ale wybrzydzać nie będę

a propos kanałów na YT: polecam to, może znasz, może nie, może komuś się przyda... jest kilka perełek;)

pzdr

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa szyok