avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

08:15 h 18.18 km/h

Rajdderapid albo Allergio - dlaczego?

Sobota, 12 września 2009 · dodano: 12.09.2009 | Komentarze 5

Rajd z okazji nowego odcinak szlaku nadwarciańskiego sponsorowany przez allegro.
Impreza bardzo sympatyczna, z bardzo małymi stratami własnymi, dobrze zorganizowana. Pogoda świetna, wiatr świetny, to pierwsza moja trasa w taki licznym towarzystwie (według organizatorów - przybyło ponad 200 osób). Jedyny zgrzyt - panowie uważający, że to wyścig (o zgrozo - weteranów) i momentami jadący po prostu głupio i niebezpiecznie.
Poznani bikestatowicze - sztuk dwie:

Św. Wawrzyniec - sztuk jedna

A tero mom katar i idem siem leczyć :)
Kategoria The Saint

jatylkopobulki
| 09:51 niedziela, 13 września 2009 | linkuj Żeby nie było - dla mnie też była to pora barbarzyńska - też dojeżdżałem ze hmmm... wsi :) Ale takiej z rynkiem (foto gdzieś wcześniej we wrześniu).
Orzel | 09:31 niedziela, 13 września 2009 | linkuj Bo na wsi jeżdżą rowerami, a w mieście o rowerach już dawno zapomnieli ;) Każdy ciągnie na "wieś" gdzie jest dużo szlaków rowerowych, a nie do Poznania gdzie same asfalty ;P
mogilniak
| 22:25 sobota, 12 września 2009 | linkuj No trochę za wcześnie był rajd by tak trafic :( "Wies" dla Poznaniaków byla 2 tygodnie temu przyjazna, a Poznań dla wsi, to już nie potrafi :(
jatylkopobulki
| 20:42 sobota, 12 września 2009 | linkuj Szkoda, że nie dąłeś rady się teleportować :)
Tempo ogolnie było dość lajtowe, więc dałbyś radę nas dogonić. A ludzi mało (a może w sam raz) bo i trasa za długa dla wielu i pogoda o poranku trochę deszczowa w Poznaniu była. Szlak trochę za dużo asfaltowy, ale bywają interesujące momenty :)
sebekfireman
| 20:18 sobota, 12 września 2009 | linkuj A miałem się stawić na tym rajdzie tylko nie wiedziałem w jaki sposób kończąc pracę o 7:40 znaleźć się w Poznaniu o 8:00. Tak swoją drogą to jak na Poznań strasznie mało ludzi się zjechało na ten rajd - u nas na "wsi" jak to samo zorganizowali to 350 osób się stawiło.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emzna