avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

00:15 h 8.80 km/h

Na pogotowie

Sobota, 26 września 2009 · dodano: 04.10.2009 | Komentarze 3

Półtora kilometra od domu szerszeń dziabnął mnie w ucho, no to pojechałem na pogotowie. I tyle.
Kategoria Cham Solo

robin
| 17:47 niedziela, 4 października 2009 | linkuj Pytam dlatego, że mnie coś ugryzło, jak jechałem kiedyś przez las ale to była chyba pszczoła, jednak ukąszenie było takie jakby coś mnie do szpiku kości przebiło na kilka cm. Też zrobiłem okład, chociaż teraz patrząc na wikipedie nie wiem czy to wtedy nie był szerszeń, jeśli jest większy od pszczoły lub porównywalny to mógł być ON. Jednak ja bardziej jestem uczulony na komary i to masowo. Pszczoły i osy raczej nie. Pozdrawiam
takżedoparku | 17:13 niedziela, 4 października 2009 | linkuj Ból spory, ale dość szybko zrobiłem sobie okład z octu, a po 15 minutach dostałem w zad zastrzyk przeciwko puchnięciu, więc nie było tak źle. Na pewno dłużej się to ciągnie i jest bardziej odczuwalne, niż ugryzienie osy, ale też bez przesady :)
| 12:50 niedziela, 4 października 2009 | linkuj Duży był (ból)? Napisz coś więcej o tym stworze!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa emwog