avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

04:25 h 16.00 km/h

Swiss

Niedziela, 15 listopada 2009 · dodano: 15.11.2009 | Komentarze 4

Z Tatanką i Jace z Jarocina przez Swiss (ten żerkowski), wzdłuż Lutyni i Warty do Dębna na prom, później do Ochechowa, lasem do Białego Piatkowa i dalej do Winnej Góry, Chociczy i w końcu do Śmrody Wielkopolskiej. Pogoda zarąbista, trasa trochę błotnista, ale ogólnie imba :)

jatylkopobulki
| 15:48 piątek, 18 grudnia 2009 | linkuj Ja już nie powinienem więcej jeść. Na prawdę.
Ostatnio poczułem się zmotywowany do chodzenia na basen, ale tam nie bardzo jest gdzie zostawić rower, więc popylam z buta. Ale może już jutro poskładam padakę na zimę, której nie będę się bał przypiąć do stojaka za przednie koło.
kundello21
| 10:45 wtorek, 15 grudnia 2009 | linkuj Znam ten ból. Też tak ostatnio miałem. Dokładnie tak. też licznik straciłem (urwał sie kabel przy samym sensorze) praca fizyczna i zero chęci. Radą jest dużo jeść i szybkie decyzje :)
nowygorszyja | 08:40 wtorek, 15 grudnia 2009 | linkuj Dzięki. Poczułem się troszkę zmotywowany :) Zmęczenie mnie dopadło jakieś starcze, nie miałem za bardzo siły i ochoty na jeżdżenie po pracy, dopiero jakoś od niedawna pojawił się przymus okołołikendowy i staram się w wolne od pracy dni pojeździć choć 30-40 km, tylko fotek nie robię i jakoś nie notuję... No i ślicznik zgubiłem... Ale już mam nowy, wypasiony, który nie chce się sam włączać.
A tytuł z linka u Anki-Tatanki :)
kundello21
| 19:14 poniedziałek, 14 grudnia 2009 | linkuj Czemu blog całkiem do dupy? :( przecież fajny jest... wczesniej był jeszcze lepszy

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eczet