avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

01:32 h 16.12 km/h

Wywalić agresję.

Niedziela, 27 grudnia 2009 · dodano: 27.12.2009 | Komentarze 0

Wstałem dość późno i od tego momentu (czyli od jakiejś 12 południe) narastało we mnie z niewiadomych przyczyn. Tak po prostu. No to przez 15 pojechałem, wracałem już oświetlony (muszę pamiętać o wymianie baterii w tylnej lampce) i zdecydowanie wyluzowany. Przejechałem dwie pętelki lokalnego maratonu plus własną - imo ciekawszą ;)

Dobrze ustawiony Epicon wybiera nawet liście. Na fotce poniżej akurat liść sałaty, co nie jest najszczęśliwszym wyborem, a na pewno nieszczególnie estetycznym, osobiście preferowałbym liście dębu (patrz Hans Kloss) lub ginko biloba, no ale dyskutował z tym wyborem nie będę. W końcu to on wybiera. A jakie liście wybierają amortyzatory bardziej renomowanych firm?

A tu kolejna porcja śmieci i w odległości około 400 metrów od rynku 30-tysięcznej, wieczorami pięknie oświetlonej, wiochy.