avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

03:10 h 18.93 km/h

Wiatrem pędzeni :)

Niedziela, 28 lutego 2010 · dodano: 28.02.2010 | Komentarze 8

Śmy z Wiewiórkom i Jacem pojechali... No na kawę i pizzę z anszuasami (to ja jadłem, oni coś innego). Pierwsza ciut dłuższa trasa w tym roku, formę mam bliską doskonałości, oczywiście jeśli prawdą jest, że kształt kuli jest doskonały :)
I w ogóle i w szczególe fajnie było. Fajna woda na drodze w okolicach Zalesia, fajne, kolorowe błotka na polnych drogach, fajny wiatrak niekompletny. I dziękuję za towarzystwo.

Trochę wiało. Na szczęście głównie w plecy :)

Piasek przy Warcie

Warta (oderwała się w końcu od koryta)

Noł smoking...

...soł macz

Wiatrem pędzeni

jatylkopobulki
| 20:37 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj Eehehe, tak bywa :)
To "wyprosiła" to mi się z takimi małym świnkami kojarzy....
Brrr, zmarzłem w pociągu.
lavinia
| 16:35 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj i sie wysłał dwa razy skubany :D
| 16:34 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj
| 16:34 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj nic tylko zazdrość bierze żeście już w tym roku zaczęli śmigać ja jeszcze niet ;(
pozdrower
tatanka | 20:34 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj chyba wyprosiła. Jakbym je wyprosiła to by wyszły.
zły człowiek | 13:37 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj Wiater tam ma gdzie się rozpędzić, więc duje, że hej...

Aaaa jakby je tak poprosiła?
k4r3l
| 06:56 poniedziałek, 1 marca 2010 | linkuj widać inżynierowie nie pomylili się w obliczeniach stawiając ten wiatrak - wszak wieje jak diabli :)
tatanka
| 20:59 niedziela, 28 lutego 2010 | linkuj Bylo bardzo fajnie! tylko że mi zdjęcia nie wyszły;)
nie wszyscy umiom...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa patrz