avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

02:27 h 20.59 km/h

Na dworzec

Niedziela, 6 czerwca 2010 · dodano: 07.06.2010 | Komentarze 2

Z Kiedrowic przez Lipnicę drogą 212 do Konarzynki, później przez Chociński Młyn do Małych Swornychgaci na śniadanie i dalej przez Funkę i Charzykowy do Chojnic.

Kawałek dworca w Chojnicach

I niszczejąca wieża ciśnień

W pociągu z Chojnic do Piły było nawet przyjemnie, dalej to już koszmar jakiś. Przedział na końcu składu EN-57 zawalony podróżnymi z większym bagażem ręcznym w postaci laptopów i torebek, na korytarzu rozwrzeszczane bachory duchota. W następnym pociągu kolo z gównem na twarzy i rowerem, którego nie wolno było dotknąć, a tym bardziej oprzeć o niego innego roweru... Na szczęście inni byli bardziej przystosowani do życia w społeczeństwie :)
Na koniec, przy wychodzeniu z pociągu coś mi chrupnęło w kręgosłupie, zabolało i boleć nie przestało, teraz dziwnie mi się chodzi. Starzy ludzie tak mają :)