avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

11:26 h 18.75 km/h

Po fochu ostatecznym...

Niedziela, 25 lipca 2010 · dodano: 09.08.2010 | Komentarze 0

...straciłem ochotę na jeżdżenie po Warmii i Mazurach, ogólnie straciłem ochotę na jeżdżenie solo i tłuczenie się z namiotem i całą resztą inwentarza. Po konsultacjach z mapą postanowiłem spróbować dojechać ze Spychowa do Dubicz Cerkiewnych z opcją, że gdy poczuję, że nie daję rady zatrzymuję się na nocleg gdziekolwiek, byle pod dachem.
Planowałem wyjechać o 6 rano, ale deszcz trochę pokrzyżował mi plany. W końcu udało się chwilę po 7 rano. Już przy wyjeździe ze Spychowa zaczęło się omijanie robót drogowych, w końcu zjechałem w las i pojechałem przez Bystrz i Koczek w stronę Zgonu...
Nazwa baru do mnie przemówiła

I pamiątkowa fotka pod tablicą

Później pojechałem w stronę Rucianego Nida, tam w ramach atrakcji turystycznej odbywał się właśnie remont mostu na drodze do Pisza, już chciałem jechać objazdem, ale pan z motorem powiedział, że z rowerem, ro mogę bryknąć mostem kolejowym. A później było zarąbiście, droga bez samochodów, cisza, spokój... Aż do Snopków.
W Piszu zjadłem śniadanie - wstrętnego hamburgera i dobrą kiełbasę z dobrym serkiem wiejskim i pojechałem dalej - do Białej Piskiej, a później - już bocznymi drogami w stronę Grajewa.

Pusto

Na granicy

Pod Grajewem wjechałem na drogę 65 i już po chwili żałowałem, że w aparacie bateria pusta... Fotka pod tablicą Ciemnoszyje była pewnie ciekawa :)
Później widziane z daleka fragmenty twierdzy w Osowcu.
A dalej zacząłem się spieszyć, na chwilę wytchnienia pozwoliłem sobie w Białymstoku. Białystok zrobił na mnie spore wrażenie, w porównaniu z Poznaniem jest bardzo czysty, zadbany i lepiej rozwiązany komunikacyjnie.
Z Białegostoku pojechałem w stronę Bielska Podlaskiego, ale starałem się trzymać raczej bocznych dróg. Przez Juchnowiec dojechałem do Wojszek, później brukowaną drogą do mostu nad Narwią i drogi nr 19. Później już do Bielska i z Bielska w stronę Orli. Po drodze się rozpadało, do Orli nie dojechałem, w Wólce zaczekałem na brata, który podjechał po mnie samochodem.