avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

05:54 h 15.72 km/h

Na dwie raty

Wtorek, 27 lipca 2010 · dodano: 09.08.2010 | Komentarze 0

Pierwsza rata: do Hajnówki i trochę po Dubiczach, widziana spora grupa kulturalnych (przynajmniej ci starsi wiekiem) rowerzystów.
Druga rata - obejrzeć dworek Jodłówka i zobaczyć skansen Topiło.
Dworek robi wrażenie, szczególnie detalami.

W całości

Bardziej szczegółowo

Jeszcze bardziej szczegółowo

Wręcz detalicznie

Kilka kilometrów przed Topiłem zaczęło lać. Największy deszcze razem ze współuczestniczkami wycieczki przestaliśmy pod drzewem, później pojechaliśmy dalej. W Topiło zdążyłem zobaczyć wagon kolejki wąskotorowej, sklep "Oszą" (chyba), kilkoro rowerzystów pod parasolem reklamującym piwo Żubr, w w końcu zaliczyć widowiskową glebę na mostku nad rzeczką Perebel, a może bardziej nad zalewem Topiło. Poodzierany zlądowałem w ciepłej kałuży, ale pozbierałem się pojechałem dalej. Przy paniach nie wypadało narzekać, ani żalić się nad sobą, a adrenalinka trzymała...
Za to w następne dni już nie kozaczyłem. Potłukłem się dość mocno, dodatkowo jakieś zakażenie. Do następnego wtorku prawie nie wsiadałem na rower. Prawie.