avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

04:12 h 19.58 km/h

Są Wawrzyńce, jest wpis

Niedziela, 14 listopada 2010 · dodano: 16.11.2010 | Komentarze 0

W niedzielę dobiłem do 4444 km w tym roku (a później odchyliłem czujnik przy kole, by nie psuć tak pięknego wyniku).
Rano jakoś mi się chciało, wsiadłem w pociąg do Milicza i po godzinie z drobnym okładem byłem już na miejscu. Do domu wracałem trochę na około, starałem się unikać asfaltów, ale wszystko do czasu. Do czasu, kiedy między Pawłowem a Długołęką przejechałem spory kawałek w błocie. I jednocześnie po asfalcie :)
Później, Kobylina do Jarocina jechałem już głównie asfaltami, z małym wyjątkiem w okolicach Borzeciczek, gdzie wpierw jechałem zaniedbaną, polną drogą, a później po kocich łbach. Pogoda dopisała, była wręcz zarąbista i jeszcze ten wiater w plecy...

Kościół z murem szachulcowym w Miliczu

Restauracja z murem szachulcowym w Miliczu

Pomnik JP II

Święty Wawrzyniec w Paradowie

I nówka-sztuka z Noskowa (we wrześniu jeszcze go nie było)