avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

00:10 h 0.60 km/h

Skradziono dwa rowery marki Gary Fisher

Poniedziałek, 20 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 3

Szukam swojego roweru i drugiego, nie mojego, ale bardzo bliskiego. Zginęły w nocy z 17 na 18 maja 2013 roku spod wiaty przy schronisku Orle w Górach Izerskich. Nie zginęły, tylko je po prostu ukradł.

Gdyby ktoś posiadał jakieś info lub trafił na jakiś ślad (na przykład na giełdzie rowerowej w Jeleniej Górze lub targu w Cieplicach), to proszę o info na adres wojtasin@interia.pl. Sprawa jest pilna, bo za trzy tygodnie mieliśmy jechać na rowerowe wakacje do Kirgistanu, a w ty momencie nie mamy na czym.

Za konkretne informacje, które pomogą odzyskać rowery czeka nagroda.

Gary Fisher Marlin GS, jasnozielony, numer ramy WTU 1716D263D

Specyfikacja:
Widelec: SR Suntour Epicon 2007/2008, skok skrócony do 85 mm, brak pokrętła na prawej goleni

Kierownica: Bontrager Crowbar
Mostek: Bontrager SSR
Chwyty: Ergon GC2 (rogi w kolorze czarnym, mocno porysowne)
Stery: VP 41a
Siodełko: Bontrager Select Fit (białe)
Sztyca: Bontrager SSR

Piasta: Shimano XT FH-M765
Szprychy: DT Champion Black
Opona: Schwalbe Marathon Mondial

Bagażnik: Tubus Logo Evo (prawie nowy) - takie jak ten - http://www.szumgum.com/bagaznik-rowerowy-tylny-tubus-logo-tubus008.html

Znaki szczególne: na górnej rurze, po prawej stronie otarcia lakieru do metalu, Topeak Bar Extender i uchwyt torby Ortlieb na kierownicy.

Gary Fisher Tassajara, czarno-żółty, numer seryjny ramy WTU 3565I070A

Specyfikacja:
Widelec: Manitou Minute ABS+ Milo (manetki nie było na kierownicy), numer seryjny z korony widelca HB2041524

Kierownica: FSA XC270
Mostek: PRO LT 80mm +/- 6
Chwyty: Ergon GC2 (rogi w kolorze złotym)
Stery: VP A76C
Siodełko: Selle Royal X-1 (białe pręty z napisem Cube)
Sztyca: PRO Xlt

Szprychy: DT Comp
Opona: Schwalbe Marathon Mondial Evolution
Bagażnik: Topeak Super Tourist Rack MTX

Znaki szczególne: na lewej górnej rurce tylnego trójkąta są plamy błota przyklejone do ramy klejem cyjanopanowym, na górnej rurze naklejki: z bazy rowerów i policjantka w stylu pin-up. Lewa górna goleń amortyzatora jest zarysowana i wypolerowana, na prawej dolnej, tuż pod uszczelką kurzową jest odprysk lakieru. Zaczep do torby Ortlieb zamocowany na kierownicy.

Jeszcze znaki szczególne:
Tass
Błoto przyklejone cyjanopanem

Marlin GS
Rura, która aktualnie jest już mocniej porysowana