avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

03:55 h 22.01 km/h

Rowerkiem z pracy do domu,

Piątek, 13 czerwca 2008 · dodano: 13.06.2008 | Komentarze 2

Rowerkiem z pracy do domu, nieprzyjemny, boczny wiatr dał mi się mocno w znaki, podobnie jak gradobicie w środku pola i jazda w mokrych rzeczach. Za trudy czekała mnie nagroda - w Środzie Wielkopolskiej były niezmaltretowane bigmilki, a na patyczku... Wygrałem!

jatylkopobulki
| 22:31 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj Dzięki dzięki Aniu, wsuwam to dziadostwo od kilkunastu lat (kiedyś były jeszcze w wersji mini), a pierwszy raz udało mi się trafić na ten wyjątkowy patyczek, wpakuję go w ramkę i powieszę na ścianie, obok Garfielda. Może jutro znów się uda :)
tatanka
| 12:41 sobota, 14 czerwca 2008 | linkuj brawo Wojtek hehhehe!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa amiie