avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

07:29 h 22.98 km/h

Dzięki po tysiąckroć dla tatatnki

Niedziela, 15 czerwca 2008 · dodano: 15.06.2008 | Komentarze 2

Dzięki po tysiąckroć dla tatatnki (yotanka na siodełku:).
No jestem w szoku. Po pierwsze dlatego, że dałem radę tyle przejechać (poprzedni rekord pobity o prawie 40 km), po drugie z powodu stylu w jakim padło 40 km.

A teraz do sedna: lody w Koźminie, banany i krakersy w Gądkowicach, fastfóód w Miliczu, batoniki w Krotoszynie.

jatylkopobulki
| 09:26 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj Niby ładnie, ale ja już nie chcę się tak spieszyć - ostatnie 40 kilometrów padło w godzinę i 20 minut, spieszyliśmy się, żeby tatanka mogła zdążyć na pociąg z Jarocina do Poznania. W życiu tak nie popierniczałem, nawet nie przypuszczałem, że mogę.
blackmagic
| 08:28 wtorek, 17 czerwca 2008 | linkuj Ładnie :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eraln