avatar Ten blog rowerowy prowadzi jatylkopobulki z miasteczka Jarocin. Mam przejechane 15642.97 kilometrów w tym 4686.23 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.30 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jatylkopobulki.bikestats.pl

11:47 h 21.69 km/h

Zrąbany jak koń po westernie

Sobota, 21 czerwca 2008 · dodano: 22.06.2008 | Komentarze 3

Zrąbany jak koń po westernie (oczywiście było w nim przedstawione pauau) wróciłem właśnie z wycieczki - opis trasy w w blogu tatanki - inicjatorki podróży o takim dystansie, programatorki przebiegu wycieczki i rewelacyjnej towarzyszki podróży (tu Aniu specjalne gratulacje i indiańskie tańce z powodu nowego rekordu, a także wielkie podziękowania zarąbistą wycieczkę).
Wbrew temu, co napisała w swoim blogu - tatanka świetnie radzi sobie z nawigacją, a te kilka zmyłek po drodze - dobrze, że były, bez nich nie przekroczylibyśmy dwieściepięćdziesiątki, a osobiście lubię się czasem zgubić, pachnie to trochę przygodą, a i adrenalinka się czasem podnosi ;)
Powtórzyła się z ostatniej niedzieli, ale tym razem to ja spieszyłem się na pociąg - tatadam - udało się - tu kolejne podziękowania - tym razem dla Jędrka z GROWI, za pokazanie najkrótszej drogi ze Swarzędza do Poznania.

Bigmilki były w doskonałym stanie, tylko nie pamiętam gdzie, a z napojami izotonicznymi było w myśl zasady "Do trzech sklepów sztuka", a i tak trafiały się najpodlejsze - niebieskie.

Fotki:
GUN w akcji :D

Zboża....

Gdzieś między Trzemesznem a Gnieznem

Okolicznościowa fotka z okazji pokonania 200 km:

A teraz ze specjalną dedykacją dla kierowcy zielonego Peugeota na gnieźnieńskich tablicach, który wyprzedzał nas tuż przed wjazdem do Gniezna.